Postup pri reklamácii



Prišiel Vám poškodený tovar? Na téjto stránke nájdete všetky potrebné informácie, aby ste túto nepríjemnosť vyriešili čo najrýchlejšie.

  • 1. krok - Kontaktujte nás

Ak Vám bol doručený poškodený tovar, bezodkladne (najneskôr do 24hod.) nás prosím kontaktujte prostredníctvom emailu: info@imothepbaits.sk alebo telefonicky na číslo +421 911 707 666

  • 2. Krok - Vyplnenie reklamačného protokolu

Na uplatnenie reklamácie je povinný zákazník vyplniť reklamačný protokol.

Reklamačný protokol nájdete >>TU<<

  • 3. Krok - Spätné odoslanie poškodeného tovaru

Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, a to buď osobne alebo prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu T&T SOLUTIONS, s. r. o. , so sídlom 29. augusta 32/A , Bratislava 811 09. Predávajúci odporúča tovar poistiť.

Spolu so zásielkou Vás žiadame odoslať vyplnený reklamačný formulár a doklad o kúpe.

  • 4. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Vybavenie reklamácie nesmie podľa zákona trvať dlhšie ako 30 dní. Reklamácia byva vo väčšine prípadoch vybavená do 48hod od doručenia poškodeného tovaru predávajúcemu. Tovar Vám bude odoslaný prostredníctvom Slovenskej pošty zadarmo v čo najkratšom čase.


Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
Odstúpenie od zmluvy nájdete TU
Reklamačný protokol nájdete TU